Strona główna Struktura strony

Polityka jakości
pasek01

Kluczowym elementem prowadzonej polityki jakości przez Omegę Pilzno Godawski & Godawski Sp.z o.o. jest zagwarantowanie  Klientowi  wysokiego poziomu obsługi transportowo-logistycznej.  Jako jedna z pierwszych polskich firm logistycznych uzyskała certyfikat ISO 9001, który stanowi dowód na pracę w poszanowaniu międzynarodowych standardów jakościowych, HAACP potwierdzający optymalną jakość i bezpieczeństwo realizowanych przez OMEGA Pilzno usług transportowych na rynku przewozu żywności. 

W celu usprawnienia obsługi Firma inwestuje ciągle w nowe środki transportu, magazyny, systemy informatyczne oraz szkolenia pracowników. Z tych powodów Omega Pilzno skutecznie konkuruje wśród przewoźników europejskich.

Omega Pilzno stawia przede wszystkim na jakość świadczonych usług, dlatego:

 - stale unowocześnia flotę pojazdów,
 - wprowadza innowacyjne rozwiązania logistyczne,
 - partnersko definiuje najlepsze rozwiązania logistyczne dla Klienta.


Za przestrzeganie zasad jakości odpowiedzialny jest:

Biuro Obsługi Klienta

tel. 0048 14 670 71 57
e-mail: info@omega-pilzno.com.pl

W celu przesłania uwag lub sugestii dotyczących naszych usług - prosimy o skorzystanie z adresu powyżej.
 
 
 
  E-prezenty   Filmy reklamowe   Rekrutacja
 
Projekt i realizacja: OPTEAM S.A.