Dlaczego my?

Wieloletnie doświadczenie w branży Transport - Spedycja - Logistyka wykorzystujemy w obsłudze e-commerce.

Indywidualny model współpracy

Posiadają Państwo możliwość wyboru wybranych usług wsparcia dla e-commerce, rozpoczynając od obsługi logistyki od producenta, kończąc na utylizacji odpadów. Dzięki temu nasza oferta jest elastyczna i dopasowana do Państwa biznesu.

Optymalizacja kosztów i czasu realizacji

Dzięki rozwiązaniom typu multi-user (współdzielenie zasobów) optymalizujemy koszty naszych usług. Dzięki znajomości poszczególnych etapów procesu logistycznego możliwa jest minimalizacja czasu obsługi poszczególnych czynności.

Bogaty pakiet usług dodatkowych (Value Added Services)

Posiadamy możliwość konfiguracji licznych usług dodatkowych, które mogą przełożyć się na wzrost satysfakcji klientów Państwa sklepu. Realizujemy m. in. insertowanie dodatkowych materiałów, dodawanie gratisów, wydruki personalizowane i wiele innych.

Łatwa integracja z platformą e-commerce i systemami ERP

Posiadamy gotowe rozwiązania integrujące z szeregiem popularnych platform e-commerce: Magento, IdoSell, Woocommerce, Shoper, Shoplo, Presta i wiele innych. Dokonujemy również spięcia operacji magazynowych z systemami ERP i systemami księgowymi Klienta.

Transparentność procesu dla Klienta dzięki integracji systemowej

Integracja systemu magazynowego WMS z platformą e-commerce, daje możliwość podglądu statusu realizacji zleceń w czasie rzeczywistym. Posiadają Państwo jeden pulpit kontrolny dla wszystkich strumieni zamówień.

Monitoring przesyłki od początku do końca

Posiadają Państwo możliwość monitorowania przesyłki od momentu wyjścia z magazynu do momentu doręczenia do klienta końcowego. System automatycznych notyfikacji znacząco zmniejsza obciążenie Biura Obsługi Klienta.

Integracja z większością firmy kurierskich i pocztowych

Zapewniamy integrację z większością przewoźników odpowiedzialnych za ostatnią milę. Pozwala to optymalizować koszty dostawy. Ponadto zaoszczędzają Państwo czas, potrzebny na dodanie nowych kanałów dostawy do klienta.

Zmiana kosztów stałych na zmienne

Państwa koszty stałe takie jak wynagrodzenia pracownicze, koszty utrzymania magazynu itp, są zamieniona na koszty zmienne uzależnione od sprzedaży. Wysokość ponoszonych kosztów jest proporcjonalna do sprzedaży.

Jedna faktura

Klient otrzyma jedną zbiorczą fakturę za wszystkie operacje, niezależnie od wybranych etapów procesu wsparcia e-commerce.

Nasze zasoby

28

lat doświadczenia
w branży TSL

116 000

m2 powierzchni
magazynowej

700+

własnych
pojazdów

1000+

doświadczonych
pracowników

Kontaktieren Sie uns

OMEGA Pilzno ITiS
Godawski & Godawski Sp. z o.o.

ul. Kraszewskiego 44; 39-220 Pilzno
tel.: +48 14 670 71 24
fax: +48 14 672 19 94
e-mail:  info@omega-pilzno.com.pl

Niederlassung in Krakau (Kesselwagen zum Transport von Lebensmitteln)
Ul. Wielicka 250
30-633 Kraków
tel.: +48 14 670 71 24
e-mail:  info@omega-pilzno.com.pl
Niederlassung in Katowice (Spedition)
ul. Kolejowa 57, 40-602 Katowice
tel.: +48 14 670 71 24
e-mail:  info@omega-pilzno.com.pl
Niederlassung in Gdynia (Seelogistik)
ul. Janka Wiśniewskiego 31/116
81-156 Gdynia
tel.: +48 14 670 71 24
e-mail:  info@omega-pilzno.com.pl
Niederlassung in Warschau (Seelogistik)
ul. Gierdziejewskiego 7 pok. 23 (II piętro),
02-495 Warszawa
tel.: +48 14 670 71 24
e-mail:  info@omega-pilzno.com.pl
Niederlassung in Rzeszów (Transport, spedition)
PP PKS Sp. z o.o.
ul. Towarowa 12
35-231 Rzeszów
tel.: +48 14 670 71 24
e-mail:  info@omega-pilzno.com.pl
Niederlassung in Mokrzec (Lagerlogistik)
ul. Mokrzec 50
39-200 Pilzno
tel.: +48 14 670 71 24
e-mail:  info@omega-pilzno.com.pl

 

    Kontaktformular








    Wir informieren, dass der Verarbeiter Ihrer personenbezogenen Daten eine Gesellschaft aus der Gruppe OMEGA PILZNO ist. Die Gesellschaft verarbeitet Daten mit, im Rahmen der Struktur der Gruppe OMEGA PILZNO, in Verbindung damit dürfen Ihre personenbezogenen Daten an andere Gesellschaften der Gruppe OMEGA PILZNO übermittelt werden, für die Realisierung des Zwecks, für den sie gesammelt werden. Falls Sie irgendwelche Fragen haben, kontaktieren Sie bitte den Administrator per E-Mail: rodo@omega-pilzno.com.pl . Die Angabe der Daten ist freiwillig, aber notwendig, um eine Antwort auf Ihre Anfrage zu erhalten. Die Daten werden auf Grundlage Ihres Einverständnisses verarbeitet (Art. 6, Abs. 1, Buchstabe a der Datenschutzgrundverordnung des Europäischen Parlaments und des Rates (EU) 2016/679). Sie haben das Recht, vom Verarbeiter Zugriff auf die personenbezogenen Daten zu fordern, das Recht, sie richtigstellen zu lassen, sie löschen zu lassen bzw. die Verarbeitung beschränken zu lassen, das Recht, Widerspruch gegen die Verarbeitung einzulegen, aber auch das Recht, die Daten übertragen zu lassen. Ihre personenbezogenen Daten werden verarbeitet, bis die Realisierung des Zwecks abgeschlossen ist, für das sie gesammelt wurden, bzw. falls ein Einverständnis zu Marketingmaßnahmen erteilt wurde, bis das Einverständnis widerrufen wird. Empfänger der Daten können Unternehmen sein, die die Internetseite der Gruppe OMEGA PILZNO bedienen. Ihnen steht auf Beschwerde beim Präsidenten der polnischen Datenschutzbehörde zu. Details zur Datenschutzpolitik finden Sie unter diesem . Link.