Dlaczego my?

Wieloletnie doświadczenie w branży Transport - Spedycja - Logistyka wykorzystujemy w obsłudze e-commerce.

Indywidualny model współpracy

Posiadają Państwo możliwość wyboru wybranych usług wsparcia dla e-commerce, rozpoczynając od obsługi logistyki od producenta, kończąc na utylizacji odpadów. Dzięki temu nasza oferta jest elastyczna i dopasowana do Państwa biznesu.

Optymalizacja kosztów i czasu realizacji

Dzięki rozwiązaniom typu multi-user (współdzielenie zasobów) optymalizujemy koszty naszych usług. Dzięki znajomości poszczególnych etapów procesu logistycznego możliwa jest minimalizacja czasu obsługi poszczególnych czynności.

Bogaty pakiet usług dodatkowych (Value Added Services)

Posiadamy możliwość konfiguracji licznych usług dodatkowych, które mogą przełożyć się na wzrost satysfakcji klientów Państwa sklepu. Realizujemy m. in. insertowanie dodatkowych materiałów, dodawanie gratisów, wydruki personalizowane i wiele innych.

Łatwa integracja z platformą e-commerce i systemami ERP

Posiadamy gotowe rozwiązania integrujące z szeregiem popularnych platform e-commerce: Magento, IdoSell, Woocommerce, Shoper, Shoplo, Presta i wiele innych. Dokonujemy również spięcia operacji magazynowych z systemami ERP i systemami księgowymi Klienta.

Transparentność procesu dla Klienta dzięki integracji systemowej

Integracja systemu magazynowego WMS z platformą e-commerce, daje możliwość podglądu statusu realizacji zleceń w czasie rzeczywistym. Posiadają Państwo jeden pulpit kontrolny dla wszystkich strumieni zamówień.

Monitoring przesyłki od początku do końca

Posiadają Państwo możliwość monitorowania przesyłki od momentu wyjścia z magazynu do momentu doręczenia do klienta końcowego. System automatycznych notyfikacji znacząco zmniejsza obciążenie Biura Obsługi Klienta.

Integracja z większością firmy kurierskich i pocztowych

Zapewniamy integrację z większością przewoźników odpowiedzialnych za ostatnią milę. Pozwala to optymalizować koszty dostawy. Ponadto zaoszczędzają Państwo czas, potrzebny na dodanie nowych kanałów dostawy do klienta.

Zmiana kosztów stałych na zmienne

Państwa koszty stałe takie jak wynagrodzenia pracownicze, koszty utrzymania magazynu itp, są zamieniona na koszty zmienne uzależnione od sprzedaży. Wysokość ponoszonych kosztów jest proporcjonalna do sprzedaży.

Jedna faktura

Klient otrzyma jedną zbiorczą fakturę za wszystkie operacje, niezależnie od wybranych etapów procesu wsparcia e-commerce.

Nasze zasoby

28

lat doświadczenia
w branży TSL

116 000

m2 powierzchni
magazynowej

700+

własnych
pojazdów

1000+

doświadczonych
pracowników

Contact us

OMEGA Pilzno ITiS
Godawski & Godawski Sp. z o.o.

ul. Kraszewskiego 44; 39-220 Pilzno
tel.: +48 14 670 71 24
fax: +48 14 672 19 94
e-mail:  info@omega-pilzno.com.pl

Krakow Branch (food tankers)
Ul. Wielicka 250
30-633 Kraków
tel.: +48 14 670 71 24
e-mail:  info@omega-pilzno.com.pl
Katowice Branch (forwarding)
ul. Kolejowa 57, 40-602 Katowice
tel.: +48 14 670 71 24
e-mail:  info@omega-pilzno.com.pl
Gdynia Branch (maritime logistics)
ul. Janka Wiśniewskiego 31/116
81-156 Gdynia
tel.: +48 14 670 71 24
e-mail:  info@omega-pilzno.com.pl
Warsaw Branch (maritime logistics)
ul. Gierdziejewskiego 7 pok. 23 (II piętro),
02-495 Warszawa
tel.: +48 14 670 71 24
e-mail:  info@omega-pilzno.com.pl
Rzeszów Branch (transport, forwarding)
PP PKS Sp. z o.o.
ul. Towarowa 12
35-231 Rzeszów
tel.: +48 14 670 71 24
e-mail:  info@omega-pilzno.com.pl
Mokrzec Branch (logistics warehouse)
ul. Mokrzec 50
39-200 Pilzno
tel.: +48 14 670 71 24
e-mail:  info@omega-pilzno.com.pl

 

    Contact form








    We wish to inform that the administrator of your personal data is a company from the Omega Pilzno group. The company co-administers data within the structures of the Omega Pilzno group, therefore your personal data can be transferred to other companies from the Omega Pilzno group for the purposes of realizing the target, for which they are being collected. In case of any queries we encourage you to get in touch with the administrator via an e-mail sent to: rodo@omega-pilzno.com.pl. Providing data is optional, but it is necessary to receive a reply to the enquiry. Data will be processed on the basis of your consent (art. 6 section 1 letter a of the Regulation of the European Parliament and Council (EU) number 2016/679). You are entitled to request an access to your personal data, correct them, delete or restrict their processing, you have the right to make an objection to their processing and you also have the right to transfer data. Your personal data will be processed till completing the realization of the target, for which they were collected or in the case of a consent for marketing actions, till the consent is withdrawn. The recipients of the data may be entities providing services for the internet website of the Omega Pilzno group. Your are entitled to make a complaint to the President of the Personal Data Authority. The details concerning the privacy policy are accessible via this link.