Dlaczego my?

Wieloletnie doświadczenie w branży Transport - Spedycja - Logistyka wykorzystujemy w obsłudze e-commerce.

Indywidualny model współpracy

Posiadają Państwo możliwość wyboru wybranych usług wsparcia dla e-commerce, rozpoczynając od obsługi logistyki od producenta, kończąc na utylizacji odpadów. Dzięki temu nasza oferta jest elastyczna i dopasowana do Państwa biznesu.

Optymalizacja kosztów i czasu realizacji

Dzięki rozwiązaniom typu multi-user (współdzielenie zasobów) optymalizujemy koszty naszych usług. Dzięki znajomości poszczególnych etapów procesu logistycznego możliwa jest minimalizacja czasu obsługi poszczególnych czynności.

Bogaty pakiet usług dodatkowych (Value Added Services)

Posiadamy możliwość konfiguracji licznych usług dodatkowych, które mogą przełożyć się na wzrost satysfakcji klientów Państwa sklepu. Realizujemy m. in. insertowanie dodatkowych materiałów, dodawanie gratisów, wydruki personalizowane i wiele innych.

Łatwa integracja z platformą e-commerce i systemami ERP

Posiadamy gotowe rozwiązania integrujące z szeregiem popularnych platform e-commerce: Magento, IdoSell, Woocommerce, Shoper, Shoplo, Presta i wiele innych. Dokonujemy również spięcia operacji magazynowych z systemami ERP i systemami księgowymi Klienta.

Transparentność procesu dla Klienta dzięki integracji systemowej

Integracja systemu magazynowego WMS z platformą e-commerce, daje możliwość podglądu statusu realizacji zleceń w czasie rzeczywistym. Posiadają Państwo jeden pulpit kontrolny dla wszystkich strumieni zamówień.

Monitoring przesyłki od początku do końca

Posiadają Państwo możliwość monitorowania przesyłki od momentu wyjścia z magazynu do momentu doręczenia do klienta końcowego. System automatycznych notyfikacji znacząco zmniejsza obciążenie Biura Obsługi Klienta.

Integracja z większością firmy kurierskich i pocztowych

Zapewniamy integrację z większością przewoźników odpowiedzialnych za ostatnią milę. Pozwala to optymalizować koszty dostawy. Ponadto zaoszczędzają Państwo czas, potrzebny na dodanie nowych kanałów dostawy do klienta.

Zmiana kosztów stałych na zmienne

Państwa koszty stałe takie jak wynagrodzenia pracownicze, koszty utrzymania magazynu itp, są zamieniona na koszty zmienne uzależnione od sprzedaży. Wysokość ponoszonych kosztów jest proporcjonalna do sprzedaży.

Jedna faktura

Klient otrzyma jedną zbiorczą fakturę za wszystkie operacje, niezależnie od wybranych etapów procesu wsparcia e-commerce.

Nasze zasoby

28

lat doświadczenia
w branży TSL

116 000

m2 powierzchni
magazynowej

700+

własnych
pojazdów

1000+

doświadczonych
pracowników

Contacto

OMEGA Pilzno ITiS
Godawski & Godawski Sp. z o.o.

ul. Kraszewskiego 44; 39-220 Pilzno
tel.: +48 14 670 71 24
fax: +48 14 672 19 94
e-mail:  info@omega-pilzno.com.pl

Sucursal en Cracovia (cisternas alimentarias)
Ul. Wielicka 250
30-633 Kraków
tel.: +48 14 670 71 24
e-mail:  info@omega-pilzno.com.pl
Sucursal en Katowice (transporte internacional)
ul. Kolejowa 57, 40-602 Katowice
tel.: +48 14 670 71 24
e-mail:  info@omega-pilzno.com.pl
Sucursal en Gdynia (logística marítima)
ul. Janka Wiśniewskiego 31/116
81-156 Gdynia
tel.: +48 14 670 71 24
e-mail:  info@omega-pilzno.com.pl
Sucursal en Varsovia (logística marítima)
ul. Gierdziejewskiego 7 pok. 23 (II piętro),
02-495 Warszawa
tel.: +48 14 670 71 24
e-mail:  info@omega-pilzno.com.pl
Sucursal en Rzeszów (transporte, espedición)
PP PKS Sp. z o.o.
ul. Towarowa 12
35-231 Rzeszów
tel.: +48 14 670 71 24
e-mail: info@omega-pilzno.com.pl
Sucursal en Mokrzec (logística de almacenes)
ul. Mokrzec 50
39-200 Pilzno
tel.: +48 14 670 71 24
e-mail:  info@omega-pilzno.com.pl

 

    Formulario de contacto








    Les comunicamos que el administrador de sus datos personales es la entidad perteneciente al Grupo OMEGA PILZNO. La sociedad coadministra los datos dentro de las estructuras del Grupo OMEGA PILZNO. Por lo que, sus datos personales podrán ser el sujeto de la transferencia a otras empresas del Grupo OMEGA PILZNO con fines para los cuales se encuentran recopilados. En caso de cualquier pregunta, póngase en contacto con el administrador: rodo@omega-pilzno.com.pl. El aprovisionamiento de su datos es totalmente voluntario, sin embargo a fin de entregarles respuestas a la consulta. Los datos se procesarán según lo previsto por su consentimiento (Artículo 6 (1) (a) del Reglamento del Parlamento Europeo y del Consejo (CE) 2016/679). Usted tiene derecho a solicitar el acceso a sus datos personales, su rectificación, eliminación o limitación del procesamiento, el derecho a oponerse al tratamiento, así como el derecho a transferir estos datos. Sus datos personales serán tratados hasta terminar el objeto para el cual fueron recopilados o, en caso de expresar consentimiento a que se realicen las actividades de marketing y hasta que se revoque el dicho consentimiento. Los destinatarios de los datos personales podrán ser representados por las entidades contratistas que prestan servicios dentro del sitio web del Grupo OMEGA PILZNO. Usted tiene derecho a presentar su recurso de oposición ante el Jefe del Departamento de Protección de Datos Personales. Mas información relativa a la política de tratamiento de los datos personales bajo: enlace.