E-commerce

Obsługa logistyki sklepów internetowych

Omega Pilzno » E-Commerce
SKONTAKTUJ SIĘ > +48 573 336 900

Wsparcie e-commerce

Z pełnej oferty wybierzemy rozwiązania dopasowane do Twojego sklepu internetowego.

Logistyka od producenta

Dostarczanie towarów do magazynu

Oferujemy logistykę towarów od producenta do magazynu. Proponujemy organizację transportu drogą lądową i morską z całego świata do Polski, do wskazanego magazynu.

Usługa celna

Oferujemy usługę celną towaru importowanego, sporządzenie dokumentacji celnej, obliczenie należności celnych i podatkowych, nałożenie i zdjęcie zamknięć celnych, i tym samym umożliwienie obrotu towarem na terenie naszego kraju.

Magazynowanie towarów

Posiadamy pięć magazynów wysokiego składowania klasy A. Elastyczność i możliwość regulowania warunków składowania otwierają naszą ofertę na towary niemal każdej branży, w tym także produktów spożywczych. Posiadamy możliwość wydzielenia przestrzeni magazynowej dla Klienta, jak również dopasowania systemów składowania regałowego pod specyficzne potrzeby.

Obsługa dostaw

Oferujemy obsługę dostawy towaru na magazyn. W ramach tego procesu odbywa się: dekompletacja towaru, paletyzacja towaru, przyjęcie palet lub kontenera, etykietowanie towaru.

Kontrola jakości

Wykonujemy usługę kontroli jakości towaru wedle wcześniej ustalonej specyfikacji i procedur. Pozwoli to utrzymać najwyższe standardy i zapewni wysoką ocenę Państwa produktów wśród użytkowników.

Kompletacja i pakowanie

Wykonujemy je wedle ustalonych z Klientem wytycznych. Na tym etapie istnieje też możliwość realizacji licznych usług dodatkowych, takich jak dokładanie insertów, prezentów okolicznościowych, personalizacja przesyłki etc.

Wysyłka towarów i obsługa zwrotów

Wysyłka do Klienta końcowego

Wysyłamy towar bezpośrednio do Twojego Klienta czy innej wskazanej lokalizacji w Polsce lub zagranicą. Mamy możliwość realizacji wysyłek za pośrednictwem większości dostępnych operatorów.

Obsługa zwrotów

Oferujemy obsługę zwrotów wg wytycznych Klienta wraz z pisemnym raportem z każdego zdarzenia.

Utylizacja produktów

Realizujemy dla Ciebie utylizację produktów niepełnowartościowych, opakowań czy innych odpadów. Możemy przeprowadzić utylizację bezpośrednio z magazynu. Sporządzamy protokół utylizacji, zgodnie z wymogami prawnymi.

Dlaczego my?

Indywidualny model współpracy

Posiadamy pięć magazynów wysokiego składowania klasy A. Możliwość regulowania warunków składowania otwierają naszą ofertę na niemal każdą branżę, w tym także produktów spożywczych. Posiadamy możliwość wydzielenia przestrzeni magazynowej.

Optymalizacja kosztów i czasu realizacji

Dzięki rozwiązaniom typu multi-user (współdzielenie zasobów) optymalizujemy koszty naszych usług. Dzięki znajomości poszczególnych etapów procesu logistycznego możliwa jest minimalizacja czasu obsługi poszczególnych czynności.

Bogaty pakiet usług dodatkowych (Value Added Services)

Posiadamy możliwość konfiguracji licznych usług dodatkowych, które mogą przełożyć się na wzrost satysfakcji klientów Twojego sklepu. Realizujemy m. in. insertowanie dodatkowych materiałów, dodawanie gratisów, wydruki personalizowane i wiele innych.

Łatwa integracja z platformą e-commerce i systemami ERP

Posiadamy gotowe rozwiązania integrujące z szeregiem popularnych platform e-commerce: Magento, IdoSell, Woocommerce, Shoper, Shoplo, Presta i wiele innych. Dokonujemy również spięcia operacji magazynowych z systemami ERP i systemami księgowymi Klienta.

Transparentność procesu dla Klienta dzięki integracji systemowej

Integracja systemu magazynowego WMS z platformą e-commerce, daje możliwość podglądu statusu realizacji zleceń w czasie rzeczywistym. Posiadasz jeden pulpit kontrolny dla wszystkich strumieni zamówień.

Monitoring przesyłki od początku do końca

Możesz monitorować przesyłki od momentu wyjścia z magazynu do momentu doręczenia do Klienta końcowego. System automatycznych notyfikacji znacząco zmniejsza obciążenie Biura Obsługi Klienta.

Integracja z większością firm kurierskich i pocztowych

Zapewniamy integrację z większością przewoźników odpowiedzialnych za ostatnią milę. Pozwala to optymalizować koszty dostawy. Ponadto zaoszczędzasz czas, potrzebny na dodanie nowych kanałów dostawy do klienta.

Zmiana kosztów stałych na zmienne

Twoje koszty stałe takie jak wynagrodzenia pracownicze, koszty utrzymania magazynu itp, są zamieniona na koszty zmienne uzależnione od sprzedaży. Wysokość ponoszonych kosztów jest proporcjonalna do sprzedaży.

Jedna faktura

Klient otrzyma jedną zbiorczą fakturę za wszystkie operacje, niezależnie od wybranych etapów procesu wsparcia e-commerce.

Przeczytaj artykuły na naszym blogu:

30 grudnia 2020 News Omega Pilzno

Rok 2020 – czy branża TSL dała się zaskoczyć?

Mijający rok upłynął na całym świecie pod znakiem pandemii. Branża TSL nie była wyjątkiem i musiała stawić czoła nowej rzeczywistości. Choć transport i spedycja mierzyły się z wieloma trudnościami,...

17 grudnia 2020 Magazyny Omega Pilzno

Historyczne wyniki branży e-commerce – Jak przygotować logistykę na sezonowe wzrosty sprzedaży?

Badania rynku pokazują, że świąteczne zakupy robione przez internet stają się polską tradycją, która w roku pandemii zyskała szerokie grono nowych zwolenników. Wzrost zainteresowania ofertą e-sklep...

30 września 2020 Magazyny Omega Pilzno

Fulfillment – obsługa logistyczna dla e-commerce

Klient kupujący towar w sieci chce, by jego zamówienie dotarło do niego jak najszybciej. Z uwagi na to, krótki czas realizacji zamówienia jest ważną cechą sklepu internetowego, co gwarantuje jedyni...

30 września 2020 News Omega Pilzno

Nowy magazyn dla e-commerce powstaje w Rzeszowie

Omega Pilzno rozszerza swoją działalność o kolejny obiekt logistyczny, który stanie się częścią istniejącej już sieci 5 magazynów, rozlokowanych w Polsce. Nowy budynek dedykowany jest dla branży e-...

Skontaktuj się z nami

    Przesyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez OMEGA Pilzno International Transport & Spedition Godawski & Godawski sp. z o.o. w Pilźnie. W przypadku jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu z administratorem rodo@omega-pilzno.com.pl . Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu odpowiedzi na zapytanie. Dane będą przetwarzane na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). Przysługuje Państwu prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Państwa dane osobowe będę przetwarzane do czasu zakończenia realizacji celu, dla którego zostały zebrane lub w przypadku zgody na działania marketingowe, do czasu odwołania zgody. Odbiorcami danych mogą być podmioty obsługujące stronę internetową Grupy OMEGA PILZNO. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegóły polityki prywatności znajdują się pod linkiem