
Dlaczego my?
Wieloletnie doświadczenie w branży Transport - Spedycja - Logistyka wykorzystujemy w obsłudze e-commerce.
Indywidualny model współpracy
Posiadają Państwo możliwość wyboru wybranych usług wsparcia dla e-commerce, rozpoczynając od obsługi logistyki od producenta, kończąc na utylizacji odpadów. Dzięki temu nasza oferta jest elastyczna i dopasowana do Państwa biznesu.
Optymalizacja kosztów i czasu realizacji
Dzięki rozwiązaniom typu multi-user (współdzielenie zasobów) optymalizujemy koszty naszych usług. Dzięki znajomości poszczególnych etapów procesu logistycznego możliwa jest minimalizacja czasu obsługi poszczególnych czynności.
Bogaty pakiet usług dodatkowych (Value Added Services)
Posiadamy możliwość konfiguracji licznych usług dodatkowych, które mogą przełożyć się na wzrost satysfakcji klientów Państwa sklepu. Realizujemy m. in. insertowanie dodatkowych materiałów, dodawanie gratisów, wydruki personalizowane i wiele innych.
Łatwa integracja z platformą e-commerce i systemami ERP
Posiadamy gotowe rozwiązania integrujące z szeregiem popularnych platform e-commerce: Magento, IdoSell, Woocommerce, Shoper, Shoplo, Presta i wiele innych. Dokonujemy również spięcia operacji magazynowych z systemami ERP i systemami księgowymi Klienta.
Transparentność procesu dla Klienta dzięki integracji systemowej
Integracja systemu magazynowego WMS z platformą e-commerce, daje możliwość podglądu statusu realizacji zleceń w czasie rzeczywistym. Posiadają Państwo jeden pulpit kontrolny dla wszystkich strumieni zamówień.
Monitoring przesyłki od początku do końca
Posiadają Państwo możliwość monitorowania przesyłki od momentu wyjścia z magazynu do momentu doręczenia do klienta końcowego. System automatycznych notyfikacji znacząco zmniejsza obciążenie Biura Obsługi Klienta.
Integracja z większością firmy kurierskich i pocztowych
Zapewniamy integrację z większością przewoźników odpowiedzialnych za ostatnią milę. Pozwala to optymalizować koszty dostawy. Ponadto zaoszczędzają Państwo czas, potrzebny na dodanie nowych kanałów dostawy do klienta.
Zmiana kosztów stałych na zmienne
Państwa koszty stałe takie jak wynagrodzenia pracownicze, koszty utrzymania magazynu itp, są zamieniona na koszty zmienne uzależnione od sprzedaży. Wysokość ponoszonych kosztów jest proporcjonalna do sprzedaży.
Jedna faktura
Klient otrzyma jedną zbiorczą fakturę za wszystkie operacje, niezależnie od wybranych etapów procesu wsparcia e-commerce.
Nasze zasoby
28
lat doświadczenia
w branży TSL
116 000
m2 powierzchni
magazynowej
700+
własnych
pojazdów
1000+
doświadczonych
pracowników