Nowy rozdział w historii CplusE. Kanał transportowy Omegi Pilzno startuje w nowej formule

CplusE – jeden z najpopularniejszych kanałów YouTube o branży transportowej – wkracza w nową erę. Zmieniamy format, rozszerzamy treści, zapraszamy nowych gości i otwieramy się na częstsze, bardziej zróżnicowane publikacje. Przed nami ambitna droga w stronę internetowej telewizji branżowej.

 

Po ośmiu latach, projekt CplusE wkracza w kolejny etap rozwoju. Chociaż zmienia się otoczenie, nazwa i skala działania, pewne rzeczy pozostają niezmienne. Nadal będziemy tworzyć treści wartościowe dla branży transportowej. Nadal będziemy spotykać się w każdą niedzielę o 20:00 (chociaż nie tylko). I nadal towarzyszyć Wam będzie Adam – twarz i głos kanału od samego początku jego istnienia.

 

Zmiany zaczynają się od podstawowych elementów. Od teraz posługiwać się będziemy nazwą CplusE, wykorzystując logo portalu CplusE.pl, z którym kanał będzie jeszcze ściślej powiązany. To jednak dopiero początek transformacji, której celem jest rozwój CplusE w stronę internetowej telewizji dedykowanej branży transportowej. Przez lata publikowaliśmy jeden odcinek tygodniowo, poruszając się w różnych seriach tematycznych. Teraz chcemy dawać Wam nowe treści częściej – docelowo nawet codziennie.

 

W nowej formule zamierzamy tworzyć cykle programowe i prowadzić różnorodne audycje, także z udziałem innych prowadzących. Studio, które na razie funkcjonuje w uproszczonej formie, wkrótce zostanie rozbudowane. Jednak już dziś postawiliśmy na treść, nie czekając na pełną aranżację przestrzeni. Ważniejsze od dekoracji są dla nas pomysły i konsekwencja działania.

 

Adam Nowe Studio Cpluse

Jedną z pierwszych nowości na CplusE będą podcasty. Nowy format pozwoli nam zapraszać gości z różnych światów: truckerów, ekspertów branżowych, przedstawicieli nauki, kultury, a nawet polityki. Chcemy, aby rozmowy prezentowały szeroką perspektywę spojrzenia na transport. Pierwszy podcast już powstał. Naszym gościem była Iwona Blecharczyk, znana truckerka i influencerka. W rozmowie poruszyliśmy tematy blasków i cieni popularności w sieci.

 

Iwona Blecharczyk Podcast CplusEpl

Podcasty otwierają przed nami wiele możliwości. Z dumą informujemy, że zaproszenie do rozmowy przyjął także Jacek Bartosiak – ekspert od geopolityki i strategii. To sygnał, że nowe CplusE będzie sięgać po tematy szersze niż sama branża transportowa, pokazując jej miejsce w globalnym świecie.

 

Ważnym elementem nowego formatu będą również debaty. Przygotowaliśmy studio, które umożliwia prowadzenie dyskusji kilkuosobowych. Pierwsza debata, w której udział weźmie między innymi Prezes Omegi Pilzno Adam Godawski, skupi się na aktualnych wyzwaniach branży transportowej. Planujemy także kolejne spotkania, w których różne stanowiska i opinie będą konfrontowane w rzeczowych dyskusjach.

 

W nowej odsłonie CplusE bardzo ważną rolę będą odgrywać widzowie. Zachęcamy wszystkich do zgłaszania propozycji tematów, gości debat i rozmów podcastowych. Wasze pomysły mogą realnie kształtować ramówkę kanału. Jeśli śledzicie interesujących twórców czy ekspertów, oznaczajcie ich w komentarzach. Chcemy, aby CplusE było miejscem współtworzonym przez społeczność.

 

Równocześnie ruszamy z rozwijaniem profili w mediach społecznościowych: Facebooku, Instagramie i TikToku. To tam najszybciej będą pojawiać się informacje o nowych programach i aktualnościach. W planach mamy także uruchomienie audycji newsowych, które będą podsumowywać najważniejsze wydarzenia tygodnia, miesiąca lub kwartału w świecie transportu. Nie zabraknie też rozrywki, ciekawostek i recenzji nowych rozwiązań dla branży.

 

Zmiana formatu to także zmiana modelu finansowania kanału. Choć Omega Pilzno pozostaje naszym partnerem, CplusE otwiera się na wsparcie innych firm. Już dziś do grona partnerów dołączyły Grupa Wielton i Volvo Trucks Polska. Dzięki ich zaangażowaniu możemy rozwijać kanał, poszerzać ofertę programową i prezentować nowoczesne pojazdy oraz technologie.

 

Zdajemy sobie sprawę, że współpraca komercyjna niesie konieczność wprowadzenia reklam. Zapewniamy jednak, że będziemy starali się je lokować w sposób nienachalny, zawsze dbając o jakość i merytorykę treści. Co ważne, nie podejmiemy współpracy z każdym zainteresowanym reklamodawcą. Wymogiem będzie realna korzyść dla branży i naszych odbiorców.

 

Nowa odsłona CplusE będzie także szukać wsparcia u swoich widzów. Planujemy wprowadzenie możliwości wsparcia poprzez platformy takie jak Patronite czy donacje YouTube. Jednak zanim pojawią się szczegóły, chcemy udowodnić, że warto nas wspierać, pokazując wysoki poziom treści i proponując dodatkowe bonusy dla darczyńców.

 

Jednym z najbardziej ekscytujących elementów nowego CplusE będzie jeszcze większe zaangażowanie społeczności zawodowych kierowców. Planujemy konkursy, w których za przesyłanie własnych materiałów z tras będzie można zdobywać nagrody. Chcemy pokazywać potęgę i różnorodność polskiego transportu oczami kierowców – ludzi, którzy są codziennie na drogach i tworzą siłę tej branży.

 

Nowy projekt CplusE to ambitny plan, który będzie się rozwijał stopniowo. Nie stawiamy wszystkiego na raz – wolimy budować nową jakość krok po kroku. Już dziś dziękujemy za zaufanie i obecność, a wszystkich zapraszamy do dalszego śledzenia CplusE. Przed nami wielka podróż i wierzymy, że będzie ona inspirująca dla całej społeczności transportowej.

Powrót do wszystkich artykułów