W ramach transportu drogowego oferujemy
Jako operator logistyczny oferujemy spectrum rozwiązań dla transportu drogowego. Realizujemy przewozy w kraju, Europie oraz Turcji. Zarządzamy własną flotą blisko 700 pojazdów ciężarowych oraz współpracujmy z siecią sprawdzonych przewoźników.
Dla naszych Klientów przygotowujemy kompleksową propozycję obsługi logistycznej, w oparciu o wachlarz naszych usług. Nasi specjaliści pomagają w wyborze efektywnych rozwiązań.
- Zróżnicowany tabor daje nam możliwość obsługi potrzeb transportowych w zakresie niemal każdej branży.
- Dla firm produkcyjnych realizujemy odbiory towarów z produkcji jak również dostawy na linie produkcyjne, zabezpieczając terminowość dostaw.
- Realizujemy regularne dostawy towarów do centrów dystrybucyjnych największych sieci handlowych.
Transport drogowy to najważniejsza gałąź transportu w Europie. Rozwój gospodarczy poszczególnych państw, postępująca globalizacja i międzynarodowe regulacje dotyczące handlu, powodują, że tysiące przedsiębiorstw poszerza swoje rynki zbytu na inne kraje.
Z pomocą w takiej ekspansji, ale także w zakresie zachowania łańcuchów dostaw, przychodzą firmy transportowe, które są w stanie obsłużyć nawet najbardziej wymagające zlecenia. Takim operatorem logistycznym o paneuropejskim zasięgu i wieloletnim doświadczeniu w branży jest OMEGA Pilzno.
OMEGA Pilzno FOOD Logistics to zespół specjalistów, który odpowiada za fachową realizację transportu w temperaturze kontrolowanej. Posiadamy nowoczesny tabor chłodniczy i dbamy o terminowość dostaw. W oparciu o nasze 30-letnie doświadczenie w logistyce doradzamy najbardziej efektywne rozwiązania dla Twojego biznesu.
8 rodzajów naczep
Dopuszczalny ciężar ładunku: 24 000 kg
Ładowność: 33 europalety
Ładowanie: boczne, tylne, górne
Dopuszczalny ciężar ładunku: 24 000 kg
Ładowność: 33 europalety
Ładowanie: boczne, tylne, górne
GŁÓWNE ZALETY: Uniwersalna konstrukcja naczepy plandekowej, pozwala na transport szerokiej gamy towarów.
CHARAKTERYSTYKA: Standaryzacja przestrzeni ładunkowej sprawia, że naczepa plandekowa najlepiej sprawdza się przy przewozie spaletyzowanych ładunków – mieści 33 europalety. Pozwala jednak również na bezpieczny transport innych towarów, takich jak: opony, granulat, bele papieru czy kręgi stali. Umożliwia maksymalne wykorzystanie powierzchni, łatwe zaplanowanie kolejności załadunku i rozładunku oraz dokładne zabezpieczenie towaru. Trwała i stosunkowo lekka plandeka PCV chroni ładunek przed zmiennymi warunkami atmosferycznymi. Standardowa naczepa plandekową oferuje do 24 ton ładowności.
ZASTOSOWANIE: Transport towarów spaletyzowanych, pakowanych zbiorczo oraz luzem.
Ciągnik: napędzany gazem LNG
Naczepa: odciążona o 700 kg
Ładowanie: boczne, tylne, górne
Ciągnik: napędzany gazem LNG
Naczepa: odciążona o 700 kg
Ładowanie: boczne, tylne, górne
GŁÓWNE ZALETY: Lekka naczepa jest o 700 kg lżejsza od standardowej. Pozwala to na redukcję emisji szkodliwych substancji do atmosfery dzięki obniżonemu spalaniu, które objawia się na dwóch płaszczyznach. Pierwsza to prosta korelacja pomiędzy niższą wagą własną zestawu ciężarowego a paliwożernością. Im mniej waży zestaw, tym mniej LNG będzie pochłaniał. Jeśli jednak klient woli wykorzystać dodatkowe 700 kg na swoje towary, to w ramach jednego przewozu będziemy w stanie przewieźć towary o większej wadze.
CHARAKTERYSTYKA: Posiada te same właściwości transportowe co standardowe naczepy. Standaryzacja przestrzeni ładunkowej sprawia, że naczepa plandekowa najlepiej sprawdza się przy przewozie spaletyzowanych ładunków – mieści 33 europalety. Pozwala jednak również na bezpieczny transport innych towarów, takich jak: opony, granulat, bele papieru czy kręgi stali. Umożliwia maksymalne wykorzystanie powierzchni, łatwe zaplanowanie kolejności załadunku i rozładunku oraz dokładne zabezpieczenie towaru. Trwała i stosunkowo lekka plandeka PCV chroni ładunek przed zmiennymi warunkami atmosferycznymi. Standardowa naczepa plandekową oferuje do 24 ton ładowności.
ZASTOSOWANIE: Transport towarów spaletyzowanych, pakowanych zbiorczo oraz luzem.
Dopuszczalny ciężar ładunku: 22 500 kg
Ładowność: 33 europalety
Ładowanie: tylne
Dopuszczalny ciężar ładunku: 22 500 kg
Ładowność: 33 europalety
Ładowanie: tylne
GŁÓWNE ZALETY: Termoizolowana skrzynia wyposażona w niezawodny agregat chłodniczy.
CHARAKTERYSTYKA: Chłodnie występują w wielu wariantach konstrukcyjnych, które pozwalają na transport różnorodnych towarów w odpowiednio dostosowanych warunkach termicznych. „Hakówki” przeznaczone są do transportu wiszącej półtuszy mięsnej. Natomiast zabudowy dwukomorowe i dwuparnikowe ze ścianą grodziową umożliwiają jednoczesny transport różnych produktów wymagających odmiennych temperatur. Standardowo chłodnia mieści 33 euro palety, jednak liczbę tę można podwoić przez zastosowanie układu dwu podłogowego, który sprawdza się przy transporcie towarów o mniejszej masie. Standardowa chłodnia oferuje do 22,5 tony ładowności.
ZASTOSOWANIE: Transport towarów wymagających kontrolowanej temperatury: mięso, owoce i warzywa, nabiał, czekolada, kwiaty czy towary głęboko mrożone.
Dopuszczalny ciężar ładunku: 22 000 kg
Ładowność: 38 europalet
Ładowanie: boczne, tylne, górne
Dopuszczalny ciężar ładunku: 22 000 kg
Ładowność: 38 europalet
Ładowanie: boczne, tylne, górne
GŁÓWNE ZALETY: Przestrzenny zestaw o zwiększonej powierzchni ładunkowej, który pozwala na transport większej objętości towarów.
CHARAKTERYSTYKA: Środek transportu dostosowany do przewozów stosunkowo lekkich towarów zajmujących większą przestrzeń ładunkową. W dwóch skrzyniach mieści się 38 miejsc paletowych. Szczególne zastosowanie w transporcie mają tandemy wyposażone w system BDE, umożliwiający łatwiejszy załadunek artykułów, poprzez rozchylenie tylnego portalu zabudowy. Możliwości tandemu rozszerzają skrzynie ładunkowe z certyfikatem XL, które pozwalają na przewóz m.in. AGD bez dodatkowych środków zabezpieczenia towaru, gdy jest on załadowany kształtowo. Otwierane portale oraz podłoga przejazdowa ułatwiają operacje przeładunkowe. Standardowy tandem oferuje do 22 ton ładowności.
ZASTOSOWANIE: Przewóz towarów lekkich, zajmujących dużą powierzchnię takich jak puste puszki lub opony. Dostosowany do transportu AGD.
Dopuszczalny ciężar ładunku: 22 000 kg
Ładowność: 38 europalet
Ładowanie: boczne, tylne, górne
Dopuszczalny ciężar ładunku: 22 000 kg
Ładowność: 38 europalet
Ładowanie: boczne, tylne, górne
GŁÓWNE ZALETY: Optymalizacja czasu realizacji zleceń transportowych i skrócenie operacji przeładunkowych.
CHARAKTERYSTYKA: Transport w systemie BDF wykorzystuje wymienne zabudowy oraz specjalne ramy do ich przewożenia. Rozwiązanie to umożliwia elastyczne i bardzo szybkie przewozy oraz nieosiągalne w przypadku innych rodzajów naczep skrócenie czasu załadunku i rozładunku. Wymienne zabudowy BDF mogą również posłużyć jako tymczasowy magazyn towarów, gdyż wyposażone są w rozkładane podpory.
ZASTOSOWANIE: Szybki i elastyczny transport z krótkim czasem przeładunku. Opcja utworzenia tymczasowego magazynu.
Dopuszczalny ciężar ładunku: 24 000 kg
Ładowność: 40" LUB 2x20"
Ładowanie: tylne
Dopuszczalny ciężar ładunku: 24 000 kg
Ładowność: 40" LUB 2x20"
Ładowanie: tylne
GŁÓWNE ZALETY: Umożliwia przewóz kontenerów morskich w transporcie intermodalnym.
CHARAKTERYSTYKA: Przewóz towaru w kontenerach pozwala znacznie usprawnić procesy przeładunkowe, niezależnie od miejsca nadania oraz destynacji w transporcie drogowym, kolejowym i morskim. Prosta, ale wytrzymała konstrukcja kontenerów pozwala na ich piętrowanie. Bezpieczeństwo ładunku w kontenerze zapewniają uchwyty mocujące, które wykorzystuje się do unieruchomienia przewożonych dóbr. Grube ściany zapewniają dodatkową ochronę przed niekorzystnym wpływem warunków atmosferycznych.
ZASTOSOWANIE: Transport kontenerów: 20’ oraz 40’ DV, 40’ HC, 40’ oraz 45’ HCPW.
Dopuszczalny ciężar ładunku: 25 000 kg
Ładowanie: górne i dolne
Dopuszczalny ciężar ładunku: 25 000 kg
Ładowanie: górne i dolne
GŁÓWNE ZALETY: Zbiornik ze stali nierdzewnej wyposażony w nowoczesną armaturę przeładunkową. Dzięki podgrzewanej rurze spustowej mamy możliwość załadunku bez potrzeby wchodzenia na cysternę. Dzięki wydajnym pompom elektrycznym oraz możliwości podłączenia ciemienia do 2 barów mamy możliwość rozładunku w większości zakładów. Posiadamy wszystkie złączki potrzebne do rozładunku.
CHARAKTERYSTYKA: Konstrukcja cysterny wykorzystuje odporną na chemikalia stal austenityczną, która gwarantuje najwyższy poziom aseptyczności oraz odporność na korozję. Cysterny spożywcze wyposażone są w podgrzewane pompy elektryczne, umożliwiające samodzielny rozładunek oraz precyzyjne systemy przepływowego pomiaru ilości produktu. Zastosowanie wbudowanego filtra umożliwia sterylny załadunek i rozładunek. Natomiast niezależny system podgrzewania pozwala na zachowanie wymaganych temperatur produktu w transporcie.
ZASTOSOWANIE: Transport płynnych artykułów spożywczych: oleje, czekolada, masło, likiery, płynny cukier, soki owocowe, koncentraty, wina, mleko, śmietana, serwatka oraz składniki napojów gazowanych.
Dopuszczalny ciężar ładunku: 25 000 kg
Ładowanie: od góry
Dopuszczalny ciężar ładunku: 25 000 kg
Ładowanie: od góry
Transport drogowy towarów - flota i zasoby ludzkie
OMEGA Pilzno oferuje kontrahentom kompleksową obsługę logistyczną w zakresie zarówno krajowego transportu drogowego, jak i międzynarodowego. Transport drogą lądową wymaga od operatora gotowości do podejmowania największych wyzwań i OMEGA Pilzno je spełnia dzięki potężnej flocie ponad 700 samochodów ciężarowych oraz bliskiej współpracy z zaufanymi przewoźnikami.
Zróżnicowany tabor pozwala spełniać potrzeby transportowe zarówno w zakresie transportu produktów stałych, żywności (w tym płynnej), jak i paliw. OMEGA Pilzno obsługuje całe łańcuchy dostaw zapewniając stałość i ciągłość łańcuchów dostaw. Wszystkie procesy logistyczne obsługuje już ponad tysiąc pracowników.
Transport drogowy - wyzwania
Branża transportowa zmaga się obecnie z dwoma głównymi wyzwaniami. Po pierwsze jest to przystosowanie się do funkcjonowania w rzeczywistości związanej z pandemią COVID-19, a po drugie – wyzwania związane z zieloną transformacją i odchodzeniem od tradycyjnie zasilanych pojazdów.
Mimo spełniania przez pojazdy bardzo restrykcyjnych norm w zakresie emisji dwutlenku węgla, przyszłość zmierza w kierunku wykorzystania bardziej ekologicznych źródeł zasilania. Przykładem takiego rozwoju jest poszerzenie floty OMEGA Pilzno o ciągniki napędzane gazem LNG i lżejsze naczepy, co zapewnić ma ważny krok w kierunku redukcji śladu węglowego.
Zapytaj o wycenę
Oferujemy obsługę od pojedynczych transportów do kompleksowych rozwiązań dla Twojej logistyki.